Известие

Collapse
No announcement yet.

Лека полека...

Collapse
X
 
  • Filter
  • време
  • Show
Clear All
new posts

  • ако сложа карбовете на 16-ката запалването от 1.3-то ще ми свърши ли работа или друго трябва да се прави
    Аlfa33 1.7 107hp- 132hp.RIPAlfa33 1.7 16v. 1??hp.-Бившата!Alfa145 1.7 16v.-EX!AlfaRomeo33 1.7IE-Rip!AlfaRomeo33 1.3DLRO40 90hp.-1.7 16v-totalAlfa33 1.7 16vQV-EX. Alfa33 1.7 16v 4x4

    Comment


    • Първоначално публикувано от TishO Покажи съобщение
      ако сложа карбовете на 16-ката запалването от 1.3-то ще ми свърши ли работа или друго трябва да се прави
      От 1.3 мотора бош ли е?

      Принцепно конверсията хич не е лесна, а с корбовете от 1.3 и запалването 16 клапановият мотор ще върви по-малко от фабрично с инжекцион.
      Alfa 33 1.7 16V QV `85г. карбураторен бензинояд

      Comment


      • да бош е!!! И защо да върви по малко нали са 40ки карбовете ще разпробия пишкалата да хвърлят повече гориво като на 1.7 карб и прехвърлям всичко от 1.3-то на 16-ката запалване карбове всичко само фланците за карбовете трябва да направя или да намеря или се залъгвам и то жестоко
        Аlfa33 1.7 107hp- 132hp.RIPAlfa33 1.7 16v. 1??hp.-Бившата!Alfa145 1.7 16v.-EX!AlfaRomeo33 1.7IE-Rip!AlfaRomeo33 1.3DLRO40 90hp.-1.7 16v-totalAlfa33 1.7 16vQV-EX. Alfa33 1.7 16v 4x4

        Comment


        • Първоначално публикувано от TishO Покажи съобщение
          да бош е!!! И защо да върви по малко нали са 40ки карбовете ще разпробия пишкалата да хвърлят повече гориво като на 1.7 карб и прехвърлям всичко от 1.3-то на 16-ката запалване карбове всичко само фланците за карбовете трябва да направя или да намеря или се залъгвам и то жестоко
          Ми не е лесно, а това че са 40-ки не трябва да те залъгва. Вътре в карба имаш рестрикция на 28 мм , а 16V мотора си е оригинално с 40-ки дросели на всеки цилиндър. А със запалването е филм. За 16 клапанов мотор аванса не е достатъчен от делкото на 1.3 мотора.
          Alfa 33 1.7 16V QV `85г. карбураторен бензинояд

          Comment


          • ясно... мерси боби ако се занимавам ще е по нататак сега ще гледам да си подкарам колата с инжекциона пък филма с карбовете ще го гледам друг път.....
            Аlfa33 1.7 107hp- 132hp.RIPAlfa33 1.7 16v. 1??hp.-Бившата!Alfa145 1.7 16v.-EX!AlfaRomeo33 1.7IE-Rip!AlfaRomeo33 1.3DLRO40 90hp.-1.7 16v-totalAlfa33 1.7 16vQV-EX. Alfa33 1.7 16v 4x4

            Comment


            • Първоначално публикувано от TishO Покажи съобщение
              ясно... мерси боби ако се занимавам ще е по нататак сега ще гледам да си подкарам колата с инжекциона пък филма с карбовете ще го гледам друг път.....
              Да, според мен е по-разумна да си я направиш с инжекциона, с карбовете е голяма заигравка.
              Alfa 33 1.7 16V QV `85г. карбураторен бензинояд

              Comment


              • Първоначално публикувано от TishO Покажи съобщение
                ясно... мерси боби ако се занимавам ще е по нататак сега ще гледам да си подкарам колата с инжекциона пък филма с карбовете ще го гледам друг път.....
                И аз мисля по същия начин. При карбураторите има и проблем с аванса на 16 клапановия мотор. Има и решение де.
                145 1.6 Boxer - Alfetta GT - Sprint Veloce 16v - Lada 1500S - GTV 3.0 24v

                www.ClassicCar-bg.com

                Comment


                • Това с карбовете е пълна идиотщина за ежедневна кола. Има смисъл само като краста, да я чоплиш и да я изкараш от време на време.
                  Карбовете предполагат каране само на бензин, който те апетитно консумират!
                  Ако е за ежедневка, слагай си инжекциона и не се занимавай с глупости!
                  На където и да се въртиш, задника ти пак ще е отзад!
                  Интелектуален кръг БКАР.sigpic Няма тема, която да не превърнем в плюскане и пукница.

                  Comment


                  • ами идеята ми беше тази черната която я взех да бъде ежедневка понеже с климатика АБС-а и салона е много тежка за да бъде бърза и идеята е да я възстановя до колкото мога да си бъде оригинално стоково QV а бялата понеже е толкова орязана от екстри че като я взех дори и дясно огледало нямаше тя да бъде за събота и неделя и за кеф общо взето но като се замисля и със инжекциона ще си понавървява с това купе....

                    Благодаря ви за съветите момчета оценявам го Весело изпращане на старата и посрещане на новата година!!!!!!
                    Аlfa33 1.7 107hp- 132hp.RIPAlfa33 1.7 16v. 1??hp.-Бившата!Alfa145 1.7 16v.-EX!AlfaRomeo33 1.7IE-Rip!AlfaRomeo33 1.3DLRO40 90hp.-1.7 16v-totalAlfa33 1.7 16vQV-EX. Alfa33 1.7 16v 4x4

                    Comment


                    • Първоначално публикувано от mordohy Покажи съобщение
                      Това с карбовете е пълна идиотщина за ежедневна кола. Има смисъл само като краста, да я чоплиш и да я изкараш от време на време.
                      Карбовете предполагат каране само на бензин, който те апетитно консумират!
                      Ако е за ежедневка, слагай си инжекциона и не се занимавай с глупости!

                      Абе и ти се изказа доста неподготвен, ма айде.....
                      Alfa 33 1.7 16V QV `85г. карбураторен бензинояд

                      Comment


                      • ужас ръжда по бялата под акумулатора ще я запечатвам с химии
                        Аlfa33 1.7 107hp- 132hp.RIPAlfa33 1.7 16v. 1??hp.-Бившата!Alfa145 1.7 16v.-EX!AlfaRomeo33 1.7IE-Rip!AlfaRomeo33 1.3DLRO40 90hp.-1.7 16v-totalAlfa33 1.7 16vQV-EX. Alfa33 1.7 16v 4x4

                        Comment


                        • Първоначално публикувано от Bobi_33 Покажи съобщение
                          Абе и ти се изказа доста неподготвен, ма айде.....
                          Ами подготви ме. Защото излиза, че всички производители на автомобили са неподготвени и творят глупости. Давайте да слагаме всички карбове и назад към Москвич 403
                          На където и да се въртиш, задника ти пак ще е отзад!
                          Интелектуален кръг БКАР.sigpic Няма тема, която да не превърнем в плюскане и пукница.

                          Comment


                          • Първоначално публикувано от mordohy Покажи съобщение
                            Ами подготви ме. Защото излиза, че всички производители на автомобили са неподготвени и творят глупости. Давайте да слагаме всички карбове и назад към Москвич 403
                            Всички производители искат да изкарват пари. Много пари. Колкото се може повече. Затова колите стават с повече електроника. Електроника, която все по-често дава фира и не можеш да си оправиш самичък. Отиваш в сервиза, за най-малкото и си плащаш като поп. За всичко си плащаш и си в схема.

                            Иначе производителя ти обяснява, колко по-съвершено е всяко ново изобретение, измислят всякакви трикове за да те убедят, че са ти направили услуга, за която обаче искат пари. Дали не съм прав? Ти що караш отново 33-ка - поредната , а не си вземеш 147 или пък Жулиета? Те са доста повече електроника, няма карбуратори и така както те убеждава производителя, харчат 3 пъти по-малко и вървят 2 пъти повече.

                            Да ама не, ти самият го знаеш добре това. Колко повече незамениме компонента има в горивоно запалителна система на една Жулиета 2013 година спряма карбураторна 33-ка?
                            Alfa 33 1.7 16V QV `85г. карбураторен бензинояд

                            Comment


                            • Първоначално публикувано от Bobi_33 Покажи съобщение
                              Всички производители искат да изкарват пари. Много пари. Колкото се може повече. Затова колите стават с повече електроника. Електроника, която все по-често дава фира и не можеш да си оправиш самичък. Отиваш в сервиза, за най-малкото и си плащаш като поп. За всичко си плащаш и си в схема.

                              Иначе производителя ти обяснява, колко по-съвершено е всяко ново изобретение, измислят всякакви трикове за да те убедят, че са ти направили услуга, за която обаче искат пари. Дали не съм прав? Ти що караш отново 33-ка - поредната , а не си вземеш 147 или пък Жулиета? Те са доста повече електроника, няма карбуратори и така както те убеждава производителя, харчат 3 пъти по-малко и вървят 2 пъти повече.

                              Да ама не, ти самият го знаеш добре това. Колко повече незамениме компонента има в горивоно запалителна система на една Жулиета 2013 година спряма карбураторна 33-ка?

                              Е тук съм съгласен с боби това е и една от причините да изкупувам 33-ки наред не ме разбираите погрешно не съм някой тъпън със стари разбирания и аз харесвам новите коли на 27 съм и искам да карам някоя лъскава двуврата колица 147 GTV или нещо подобно и не че съм нямал парите да го направя и не че няма да го направя но смятам че една кола колкото по проста е и колкото по малко електроника има по нея толкова по добре и за мене и за колата тва със карбовете остава за хоби като стана на 40 понеже хора като боби са ми далече и няма кой да ми помогне за момента и какво лошо има в москвича бе чичо то си е една много добра машина харесвам ги повече от ладата и жигулата а 33-ката си е лада от където и да я погледнемсамо дето вместо балатум има мукет
                              Аlfa33 1.7 107hp- 132hp.RIPAlfa33 1.7 16v. 1??hp.-Бившата!Alfa145 1.7 16v.-EX!AlfaRomeo33 1.7IE-Rip!AlfaRomeo33 1.3DLRO40 90hp.-1.7 16v-totalAlfa33 1.7 16vQV-EX. Alfa33 1.7 16v 4x4

                              Comment


                              • Първоначално публикувано от Bobi_33 Покажи съобщение
                                Всички производители искат да изкарват пари. Много пари. Колкото се може повече. Затова колите стават с повече електроника. Електроника, която все по-често дава фира и не можеш да си оправиш самичък. Отиваш в сервиза, за най-малкото и си плащаш като поп. За всичко си плащаш и си в схема.

                                Иначе производителя ти обяснява, колко по-съвершено е всяко ново изобретение, измислят всякакви трикове за да те убедят, че са ти направили услуга, за която обаче искат пари. Дали не съм прав? Ти що караш отново 33-ка - поредната , а не си вземеш 147 или пък Жулиета? Те са доста повече електроника, няма карбуратори и така както те убеждава производителя, харчат 3 пъти по-малко и вървят 2 пъти повече.

                                Да ама не, ти самият го знаеш добре това. Колко повече незамениме компонента има в горивоно запалителна система на една Жулиета 2013 година спряма карбураторна 33-ка?
                                Първоначално публикувано от mordohy Покажи съобщение
                                Това с карбовете е пълна идиотщина за ежедневна кола. Има смисъл само като краста, да я чоплиш и да я изкараш от време на време.
                                Карбовете предполагат каране само на бензин, който те апетитно консумират!
                                Ако е за ежедневка, слагай си инжекциона и не се занимавай с глупости!
                                Заформи се интересна дискусия,точно като моите колебания за бъдещето развитие на 33ката ми.Затова се извинявам на Тишо,че му ползвам темата,може да се премести мнението ми в по-подходяща тема или да се изтрие.А сега докато е още пресен спора да ви дам конкретен пример:
                                Преди месец,два си взех двигател 1.7 8клап. с цел напролет да го сложа.По думите на собственика мотора е на 30 000 км. закупен преди 10 години от катастрофирала 33ка и съхраняван досега.
                                Ще ми се да карам двигателя с карбуратори,като идеята е да бъде ежедневна кола с която ще се пътува наблизко и далеч.

                                Comment

                                Working...
                                X